Za rokometaši Celja Pivovarne Laško je letošnja sezona Velux EHF Lige prvakov, v kateri se jim žal ni uspelo uvrstiti v želeno osmino finala. Točkovni izplen je sicer enak prejšnji sezoni, a je bila izenačenost skupine, z izjemo prvih dveh ekip, zelo velika. Namreč vsak je lahko premagal vsakega in v določenih trenutkih je bilo potrebne tudi nekaj športne sreče, ki jo je celjskemu klubu zmanjkalo. Prav tako pa se ekipi, kot je celjska, veliko bolj pozna vsaka poškodba in tudi teh ni manjkalo tekom leta. V prvem delu so bili to Šarac, Makuc, nato Grošelj, ki je končal sezono, Marguč in nato v drugem delu še Malus in Vujović, ob manjku slednjega in prej omenjeni odsotnosti Grošlja, ekipa ni imela levičarja na desnem zunanjem.
Vse to se seveda bolj kot pri ekipah, ki imajo širok nabor igralcev, oziroma si lahko privoščijo zamenjave, odraža na rezultatih in tekmah, kjer si blizu nasprotniku. A ne glede na to, kdo je stal nasproti ekipi, ki jo je v tistem trenutku imel na voljo Tomaž Ocvirk, je ta pokazala, da se bo borila do konca.
To so seveda znali nagraditi tudi gledalci, teh se je na sedmih domačih tekmah v Zlatorogu zbralo kar 31.800, kar je drugi največji obisk v zgodovini. V povprečju se je na tribunah Zlatoroga zbralo kar 4.543 gledalcev ali skoraj 800 več kot v prejšnji sezoni (797). Slika teh navijačev in vzdušja je šla v svet v kar 119 TV prenosih tekem našega kluba, vsako tekmo si je bilo namreč v povprečju možno ogledati na kar 8.5 različnih trgih. Skupaj je bilo teh sicer 24, med drugim so bile tekme našega kluba prvič predvajane tudi na ameriškem trgu.
Vsi skupaj so spremljali in spodbujali najmlajšo zasedbo v letošnjem tekmovanju, ta pa je imela v svojih vrstah tudi najmlajšega strelca elitnega dela tekmovanja, Tadej Kljun je s sedemnajstimi leti namreč v tem tekmovanju dosegel 3 zadetke, najboljši strelec ekipe pa je bil sicer Tilen Kodrin z 48 zadetki. V 23. sezoni nastopanja v ligi prvakov (toliko nastopov imata le še dva kluba v Evropi) in 230 odigranih tekmah v tem tekmovanju, ste vse to prepoznali navijači, ki ste glasno in srčno spodbujali ekipo, to so prepoznali sponzorji in podporniki kluba, na čelu z našim glavnim sponzorjem Pivovarno Laško Union, katerih vodilni predstavniki so bili stalni gostje tekem in čarobnega vzdušja v Zlatorogu. Tega namreč skupaj ustvarjamo že 30. sezono zapored in ga bomo tudi v prihodnje.
Direktor Pivovarne Laško Union, Zooullis Mina z ženo, je bil gost več tekem v Zlatorogu
V sklopu tekem se je namreč v Zlatorogu dogajalo ogromno, fan cona pred dvorano s številnimi otroškimi igrali, na vsaki tekmi vas je v tej coni zabaval DJ in moderator, godba, mažoretke, plesalci, animacija v avli dvorane in bogata ponudba v njej, zgradili smo
dva nova prodajna mesta in širili smo gostinsko ponudbo, skratka vse, da ste se imeli gledalci odlično. V spektaklu zadnje domače tekme s Parizom smo predstavili novo navijaško pesem, kot darilo naši navijaški skupini Florijani, ki prav tako širi dober glas našega kluba po Evropi. In tu se ne ustavljamo, podobno pripravljamo tudi za najboljše obračune zaključka državnega prvenstva, v mislih pa so tudi načrti za v prihodnje.
Nova prodajna mesta v Zlatorogu
Zaradi vsega naštetega v prihodnost gledamo optimistično, predvsem pa sedaj vse misli usmerjamo v domača tekmovanja, kjer obljubljamo borbo za cilj, obe domači lovoriki ponovno pripeljati v Celje.
Za podporo v ligi prvakov se zahvaljujemo vsem navijačem, sponzorjem, medijem in ostalim, ki ste nam stali ob strani in se skupaj z nami zabavali na tekmah tega tekmovanja. To je bistvo športa, zato vas vabimo, da se tudi na prihajajočih tekmah te sezone zabavamo skupaj!