Naval otrok na tekme, njihovo sodelovanje v animacijskem programu pred tekmo, risbe z rokometno tematiko, ki izražajo podporo klubu … vse to nas je nagnalo, da se v klubu še bolj intenzivno začnemo ukvarjati z najmlajšimi

EK0I0011Otroci so naše največje bogastvo. Tega se v rokometnem klubu Celje Pivovarna Laško še, kako dobro zavedamo. V klubskih pisarnah smo praktično vsi že starši, v članskem moštvu so nekateri tudi že očetje. Močno si prizadevamo, da ne bi bili le deležniki v procesu vzgoje mladih, saj v naši šoli vadi skoraj 400 otrok, ampak kot tisti, ki želimo šport in športne prireditve, približati najmlajšim. Že lani smo tik pred koncem državnega prvenstva pripravili dogodek, namenjen podmladku, vadbene poligone v samem središču mesta, kar je služilo le kot uvertura v vse, kar je sledilo. V letošnjo sezono smo krenili z otroško animacijo, poligoni, dogajanjem pred samo tekmo, v sklopu vstopa v regionalno ligo SEHA. In tu se nismo zaustavili. V zaključku evropske sezone smo mladim do 15. leta starosti omogočili, da si brezplačno ogledajo tekme, oziroma šest tekem v Zlatorogu, kar je bila nagrada za vsakega izmed članskih reprezentantov, ki so osvojili bronasto odličje na SP.

radeče6Četudi niso vsi zaljubljeni v rokomet, smo jim v avli pred tekmo omogočili rokometne nagradne igre, da se na ta način spoznajo z najbolj popularno športno panogo v knežjem mestu. V nadaljevanju dneva so prav vsi imeli možnost, da si ogledajo v živo dvoboje najvišje kakovostne ravni, Velux EHF Lige prvakov, kjer smo se tudi z njihovo pomočjo, lažje lotili tekmeca. Otrok v Zlatorogu ni bilo malo, zato želimo ogled tekem spodbujati tudi v prihodnje, mladim pa pokazati eno od možnosti za aktivno preživljanje prostega časa. »Eni se odločijo za odhod s prijatelji v kino, mi pa si želimo, da bi čim več mladih prišlo na naše tekme, da bi v živo videli, kaj pomeni strast do športa, kaj pomeni odgovornost na igrišču, kaj je to navijaška kultura. Tudi pri nas lahko ponudimo pokovko, spremljanje tekem v živo na samem prizorišču pa je vendarle nekaj posebnega, za mnoge nevsakdanje doživetje, z navijanjem, sproščanjem čustev,« pravi direktor RK Celja Pivovarne Laško Gregor Planteu.

Jumbo_504x238_kamp

IMG_4245Športni dogodki so pač praznik, sploh tisti na najvišji kakovostni ravni, mladi pa prav med športniki najpogosteje najdejo svoje vzornike. V vseh pogledih. S tem namenom so naši fantje v preteklosti že obiskovali osnovne šole, tudi vrtce in pogosto poskrbeli za nepozaben dan najmlajših, pred kratkim so se tako ustavili tudi v Radečah. »Mnogi mladi so nas vzeli za svoje, v klub smo pred ključnimi dvoboji sezone prejeli številna pisma spodbude, v vrtcih so se potrudili narisati risbice z rokometno tematiko in nam tako sporočili, da so v mislih z nami. Priznam, bili smo presenečeni, a po drugi strani počaščeni, da smo tisti, ki so nas tudi najmlajši vzeli za svoje,« še dodaja direktor kluba. Glede na dejstvo, da mladi v mestu pogosto zahajajo na naše dvoboje, da jih na tekme vozijo starši, ki pogosto z njimi tudi ostanejo, družinam, ki bodo prihajale v Zlatorog, od sedaj ponujamo tudi otroške vstopnice, oziroma družinske vstopnice.

IMG_4249Z njimi si bodo kot prvi tekmo ogledali otroci in njihovi starši iz vrtca Trje. Ti so namreč med tekmami lige prvakov v klub pošiljali spodbudo za igralce v obliki risb, ki so jih pripravljali v vrtcu. Sedaj pa so jim celjski rokometaši polepšali dan, oziroma težko bi rekli za koga je bilo presenečenje večje. Namreč Luko Žvižeja, Urbana Lesjaka in Jako Malusa so v vrtcu pričakali odeti v rumene barve in prepevanjem klubske himne “Nam nihče ni enak“. Vsi trije rokometaši so se v nadaljevanju družili, igrali z otroci in odgovarjali na številna vprašanja, za konec pa so vsem otrokom podarili z družinske vstopnice in jih povabili na tekmo z Ribnico.

Po vstopnice za celjske tekme tudi na PETROL

Domača serija tekem v končnici se začenja v četrtek, 23. marca, ko bo v Zlatorogu gostovala Riko Ribnica. Tekma bo ob 19h, poleg rednih vstopnic pa so za končnico na voljo tudi otroške, oziroma družinske vstopnice.  Pohitite z nakupom, saj so v predprodaji cenejše – klik na NAKUP na tej povezavi in bodite opora celjskim vitezom. Od sedaj dalje pa so v mreži Mojekarte na voljo tudi na bencinskih servisih PETROL.
oglas-končnica-dp